" De ce ? " O poezie foarte frumoasa ;)

joi, 14 noiembrie 2013

De ce iubim , de ce plâng ochii ?
De ce mă răvăşeşti mereu ?
De ce de sufletu-mi te-apropii ?
Oare nu ştii cât mi-e de greu ?

De ce sperăm , de ce ne doare ?
De ce în vise-mi tot apari ?
Mi te doresc azi cu ardoare ...
De ce în zori îmi tot dispari ?

De ce te creionez prin aştri ?
Şi-n vis te strâng la pieptul meu .
Tu-mi pui lacrimi în ochi mei caprui
Îţi spun să ştii ! Mă doare rău ...

De ce iubim , de ce ne doare ?
De ce în suflete murim ?
Când dragostea-i doar o splendoare...
De ce mereu doar suferim ?

De ce mă doare inoptarea ?
Şi fiecare stea din cer ?!
De ce m-apucă disperarea ?
Deşi nu vreau , din nou disper !

Ce vina am de nu ma chemi in soapte,
Ce vina ai de nu pot sa te strig?
De ce mereu la despartire-i noapte,
De ce mereu dupa iubire-i frig?"
  Autor:Jurca Marinela Florina.

0 comentarii: