Spectacol extraordinar FUEGO la Chişinău - "A MAI TRECUT UN AN", pe 11 martie 2014

miercuri, 5 februarie 2014


Din pasiune, cu muncă, dibăcie, şarm şi optimism, Fuego şi-a cucerit iremediabil publicul.
Şi poate că nu doar muzica îl defineşte pe Paul Surugiu.
Însăşi prezenţa sa, carisma, inocenţa si romantismul, toate la un loc creează fenomenul ce se menține neîntrerupt, arzând continuu în peisajul autohton şi cel basarabean - FUEGO.
Prezent pe scenele din Republica Moldova, cu spectacole extraordinare, de 12 ani, Fuego revine şi în această primăvară, cu un concert de zile mari, închinat dragostei şi muzicii de calitate.

Astfel, pe 11 martie 2014, la Palatul Naţional "Nicolae Sulac" din Chișinău , Fuego va susține spectacolul "A MAI TRECUT UN AN". Manifestarea încheie evenimentul anual cel mai grandios din Basarabia - Festivalul internaţional "Mărţişor" 2014.

"A MAI TRECUT UN AN" reprezintă plecăciunea muzicală sinceră făcută de Fuego în faţa admiratorilor săi. Spectacolul este descris de artist ca fiind o poveste a dragostei, a sentimentelor ce nu pot fi transmise decât prin muzică. Acesta va dura 2 ore, 100% live, Paul Surugiu fiind acompaniat pe scenă de către ANGRY LIVE BAND, o trupă de profesionişti, cu numeroase premii şi turnee internaţionale, care va cânta împreună cu el, cele mai frumoase şi îndrăgite refrene, de la începutul carierei până astăzi, precum şi noutăţi, piese create special pentru acest eveniment.

Iata ce transmite Fuego cu privire la crezul său, la parcursul către succes şi la concertul de la Chişinău:

"Mulți m-au întrebat cum mi-am făurit parcursul, reuşind să mă mențin. Răspunsul îl poate oferi doar publicul. De ce? Pentru că eu am făcut totul cu sinceritate. Am râs, am plâns, mi-am pus sufletul în cântec pe scenă, m-am dezvăluit aşa cum sunt.
Arta în sine implică devotament, dar fără sinceritate, toate ar fi în zadar. Orice ai face, ai spune, ai cânta trebuie simțit de tine, de artist şi apoi de ceilalți. Ăsta mi-e secretul: sunt un artist sincer, simplu, ce cântă ce simte şi simte ce cântă. Nimic nu e mai presus de asta!
Vă aştept asadar, pe toti cei ce doriti să pretuim iubirea impreună, la Chisinău. Fie că sunteti din România sau din Basarabia, muzica ne va uni într-un singur glas, în martie, luna primăverilor veşnice şi a poveştilor frumoase!" (Fuego)

Persoanele din România, care doresc să participe la concert, îşi pot procura biletele sunând la Casa de bilete a Palatului Naţional din Chişinău - număr de telefon: 0040 2221 3544.

0 comentarii: