Site Sergiu Sicoe http://oficial-sergiu-sicoe.tk

sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Contactati interpretul Sergiu Sicoe , accesand site-ul oficial http://oficial-sergiu-sicoe.tk!
Un site in care interpretul Sergiu Sicoe ne povesteste trairile lui de cand a inceput sa cante si pana acum!
Intrati pe site-ul oficial Sergiu Sicoe http://oficial-sergiu-sicoe.tk si invitati-l la petrecerea voastra, pentru a va canta si incanta la nr de telefon 0733 850 116, pentru orice eveniment, nunta, botez!

Ma numesc Sergiu Sicoe , sunt din Hunedoara , Brad , interpret de muzica populara si compozitor al cantecelor mele , printre toate un om simplu, un om ales de catre Dumnezeu pentru a canta si incanta publicul , si pentru a intra in sufletul omului datorita versurilor si a vocei , dar mai multe, va las sa citi mai jos!
              De cand eram in clasa a III-a , am stiut ca am daruire pentru cantul popular si de pe atunci promiteam in acest domeniu ..
Doamna invatatoare de la gradinita ma punea mereu sa cant, sa spun poezii, si asa am inceput sa iubesc muzica. Crescand mai mare , chiar cantam si fluieram , foarte mult acasa!
   A mai trecut ceva vreme , si pe la 17 ani , am intrat la un club, pe atunci Clubul Scolii, la care am stat 5 ani, dar care au fost minunati, cantam si  am avut primele spectacole , nunti , evenimente deosebite  .
De abia la 21 de ani , dupa anii de armata , am scos prima caseta , ce a avut un succes foarte bun la public.
      Multi au vrut sa imi faca texte , ba nu imi placeau ,   nu se legau versurile , ba se canta pe domneste si nu pe taraneste , asa ca intr-un final ....m-am hotarat, imi compun singur muzica si textele, si sunt mandru ca am compus toate textele la cele 4 volume lansate! 
 Fiecare vers compus de mine are un inceput si un final,fiecare vers il compun, il traiesc , si il  cant pe taraneste , iar eu chiar da ...,  vreau sa cant pe taraneste , ca asa ii sta bine oricarui interpret ce reprezinta folclorul autentic.
     La nunti cant de toate , pentru toata lumea ,din toate zonele , de la purtate de Cluj , sarbe , hore , Bihor , doine , brauri , ardelene , valsuri , manele , pana chiar si  blues-uri ! Depinde foarte mult unde sunt invitat, daca e eveniment privat cant din toate zonele, iar la tv , ma reprezint pe mine si cant repertoriul meu..
  E foarte corect ca atunci cand apari la televiziune sa te reprezinti pe tine insuti , sa iti canti muzica ta , nu a altuia !
Mai cred ca un interpret adevarat , poate canta orice gen muzical din orice zona a tarii, si daca e sa ma refer si  la mine, orice interpret de doine , poate canta orice.
 De aceea , daca pot spune ca admir si apreciez pe cineva , este interpretul Vasile Conea, consider ca este omul ce poate canta orice, si il admir ca are multe doine in repertoriul dansului !
  Eu unul, am pretentii de la mine, cand ma duc la drum sunt sigur de ceea ce fac, la o nunta sunt multumit daca si invitatii sunt multumiti de prestatia si repertoriul meu.Pentru un artist, sunt importante aplauzele, multumirea ca invitatii se simt bine , ca se regasesc in versurile ce le cant, iar eu pot spune, cu toata modestia ce ma caracterizeaza, ca reusesc de fiecare data acest lucru !
 Atunci cand imbrac costumul popular, respect intai costumul ce e facut cu truda si chin si respect cu mandrie portul popular autentic .
              In cariera mea am fost singur, nu am avut ajutorul nimanui, sunt mandru ca m-am ridicat pe munca mea cinstita, nu mi-a dat nimeni o idee in privinta textului,sau unde sa bat pentru a-mi se deschide, am muncit si am ajuns in sufletul omului.A fost greu, am avut obstacole,dar cu ajutorul daruirii am reusit!
 Toate melodiile sunt scrise de mine , compun versuri in care sa se regaseasca tot romanul,ca si exemplu , "Pune tata , coasa-n prun", sau "Cate lacrimi varsa o mama", fiecare om se regaseste in aceste versuri, si chiar si plang ascultandu-le!
 Daca ar trebui sa ma caracterizez pe mine , omul , Sergiu Sicoe , m-ar caracteriza doua cuvinte: sinceritatea si modestia , iar ceea ce caracterizeaza interpretul Sergiu Sicoe,este faptul ca pun mult suflet in ceea ce fac , dar si daruierea cu care m-a inzestrat bunul Dumnezeu.
 Am mostenit darul de a canta de la mama mea, cand eram mic nu puteam sa dorm fara ca mama mea sa imi cante, si pot spune ca doar eu din familie am dus muzica mai departe , avand si sustinerea lor!
  Ei , dragii mei, daca as putea sa schimb ceva in muzica asta,as face-o,as schimba ca fiecare artist sa fie atent la texte, sa aiba cuvinte valoroase, sa fie frumoase, sa spuna ceva acele versuri, sa se creeze o poveste, o traire! 
 Prima data, eu,  ma gandesc cum sa sune titlul melodiei, textul sa plece de la ceva, iar finalul versurilor sa puna exact punctul pe"i" .
    In decursul carierei mele , am lansat 4 volume, semnate muzica si versuri, si haideti sa va spun cum se numesc:
  -  Primul album - "Mi-ai jurat credinta o viata", a fost un prim material discografic , lansat pe cand aveam 21 de ani , pe caseta, si a fost daruit cu toata dragostea sotiei mele dar si celor ce se regasesc in versurile melodiilor de pe acest album.
 - " Imi cant anii tineretii " , deja incepusem sa fim si noi in era tehnologiei si aparuse CD-urile, asadar un prim CD , dar si al doilea album , a redat anii tineretii mele, dar si a altora, cu valoroase versuri.
  -  Si incepusem deja sa fiu consacrat, avand spectacole , nunti , evenimente , lumea sa ma iubeasca , sa ma aprecieze , sa inteleaga versurile ce le compun , si m-am gandit sa compun un album special pentru acestea, numindu-se "Anii frumosi din viata mea", fiind al treilea material discografic . Fiecare volum , este lansat dupa 2-3 ani de la albumul precedent! 
     -  Al patrulea volum se numeste "Cate lacrimi varsa o mama", dedicat pentru mama mea dar si pentru toate mamele din lumea aceasta .Sunt ferm convins ca, ochii unei mame , plang mereu de dorul copiilor, si multi se regasesc in aceste versuri.
  -  In prezent, lucrez la volumul 5 , din cariera mea , pe care sper sa il pot lansa la sfarsitul anului 2016, si sa va pot bucura cu versuri frumoase , create cu maiestrie si talent, pentru fiecare persoana in parte ! Colaborez foarte bine cu formatia mea de instrumentisti si cu domnul Nicolae Jurj-Briciu, ce este si suflator in formatie dar se ocupa de mine si la studioul  unde imprimez !
      Dragii mei , oameni simpli ce veti intra pe acest site, eu traiesc pentru muzica si publicul meu, de fiecare data cand ma asez sa compun , ma gandesc la trairile mele , care poate au fost si trairile unora dintre voi , multe din versurile compuse sunt traite de mine, si lucruri bune, si lucruri frumoase dar si mai putin frumoase sau chiar triste, si sa nu uitati , sa iubiti folclorul pentru ca ..TOT CE-I ROMANESC ...NU PIERE !
   Sa apreciati mereu muzica autentica , muzica facuta cu daruire si talent , si sa va ajute Dumnezeu , in tot ceea ce va propuneti sa faceti, iar eu ....va promit sa nu va dezamagesc , si sa va ofer cu mare drag , in dar , fiecare melodie si album !
                                             Cu respect,
                                                      Sergiu Sicoe

0 comentarii: