Site Gigi Iordachescu http://oficial-gigi-iordachescu.tk

sâmbătă, 23 aprilie 2016

Determinarea si dorinta de a face o diferenta in peisajul muzical romanesc, talentul si dedicarea, au reprezentat ingredientele succesului interpretului Gigi Iordachescu! Site oficial al interpretului Gigi Iordachescu la adresa http://oficial-gigi-iordachescu.tk
Vocea calda cu care incanta publicul larg, dar si reactia publicului ,l-au determinat sa isi doreasca si mai mult sa incante auzul romanilor si dincolo de granitele tarii , ducand repertoriul si portul popular , unde a fost primit foarte bine de comunitatile de romani din strainatate !
   In mai multe randuri , ma voi prezenta indata !
           Nascut pe data de 7 Septembrie 1951 , la Suici , pe Valea Topologului ,am inceput sa cant din clasa a-I-a de  prin scoala generala , apoi  pe o scena mare si frumoasa in Ramnicu-Valcea! 
        In 1973, fiind student la Facultatea de Arta din Pitesti , am inceput ca solist  inca din anii studentiei , alaturi de Ansamblul Argesul , unde am avut un succes exceptional , impresionand publicul prin vocea si daruirea cu care cant.
      Daca as putea sa spun de unde am acest dar , as putea sa spun ca e mostenire de la tatal meu , el canta , si asa m-a inzestrat si pe mine cu acest talent si cu ajutorul lui Dumnezeu , am inceput sa captez atentia publicului.
  In toti acesti ani am obtinut premii nationale importante pentru mine si enumar cateva :
 - Laureat la Festivalul"Maria Lataretu" unde am otinut premiul special al publicului 
- Mentiune la Festivalul "Maria Tanase"
- Laureat locul I/pe tari , ca si solist , interpretand Balada Radu lui Anghel 
- Loc II - interpretand o doina , plus alte premii, mentiuni !
         Aceste premii fiind pana in 1989 !
      Am mai participat si la "Toamna Buzoiana " , Festivalul "Cantarea Romaniei", Festivalul de Romanta din Campulung Muscel , dar si la alte festivaluri , in care poate nu am luat premii dar am obtinut diplome de participare !
     In prezent , am 3 albume proprii plus o compilatie in care apar cu 3 melodii, iar pe rand va voi prezenta albumele.
Primul album , lansat in 1995 , se numeste "Satule , vatra frumoasa " , contine 16 melodii , inregistrate cu Orchestra "Doina Oltului "editate de Oltenia Tg-Jiu.
In acest prim album , prezint melodii culese dar si compuse de mine , ce redau frumusetea satului dar si alte melodii de dor si drag !
Al doilea album este lansat in 1998, numit "Nu stiu vremea cum s-a dus ", contine 18 melodii , dintre care am introdus o doina si o balada , cu care am obtinut cele mai multe premii la festivaluri .
  Multi interpreti nu au curajul de a pune o doina pe un CD, dar eu chiar am avut succes cu o doina !
Melodiile in proportie de 80% sunt compozitii proprii iar 20% culegeri frumoase , inspirate din viata , cantate cu maiestrie de Maria Tanase , preluand-le  si cantandu-le cu drag si dor pe placul romanilor si asa ramane vie amintirea celor ce au compus melodiile de altadata !
Al treilea album , pot spune ca e si al meu , dar cantat de mine si de  grupul pe care il conduc si la care am pus bazele , alaturi de Cristian Mitrofan si Gratian Badescu , grupul vocal barbatesc-RAPSOZII ARGESULUI .
 Albumul contine 15 melodii  , 11 melodii din Arges, si 4 melodii din zone diferite ale tarii :Moldova, Dobrogea,Ardeal ,Banat !
      Rapsozii Argesului detin  destule premii traduse în diplome, nominalizări şi trofee (la Cântecele Argeşului, la Festivalul  Internaţional de Folclor Carpaţi), în Argeş, dar şi în multe parti ale tarii .
Al patrulea album , este de fapt o compilatie , unde apar cu 3 melodii frumoase ; lansat in 2015.
Toate melodiile imi sunt dragi , de la "Satule , vatra frumoasa " , Doina Topologului , pana la "Nu stiu vremea cum s-a dus" , dar pot spune ca melodia "Mandra mea e argesanca" a devenit un slagar cu care ma mandresc .La nunti si petreceri , cant din toate zonele tarii , de la hore, sarbe, romante si melodii la cerere pe sufletul tuturor .
  Singur dar si cu Ansamblul" Argesul", am fost in nenumarate tari , precum Belgia , Spania , Austria ,Turcia,Italia ,Grecia si multe alte tari , in care am dus cantul si portul autentic popular , in comunitatile de romani , iar reactia lor a fost peste masura asteptarilor noastre , o reactie foarte buna , lumea aplaudand si fredonand cu noi melodii ce le stiau.
   Colaborez foarte bine cu multe televiziuni , avand aparitii la Favorit Tv , in nenumarate emisiuni , colaborez foarte bine cu Radu Potoran si emisiunea"La Izvorul dorului ", facand si un spectacol omagial in 2011 ! In 5 ore , publicul i-au putut aplauda pe : Radu Potoran , Daniela Cernea, Alexandru Bradatan , Cristina Turcu-Preda si multi altii ! 
Alte aparitii la : Tvr 1 . Absolut Tv , Arges Tv ,Etno Tv,Alpha Tv,etc,  si pentru asta va multumesc tuturor celor ce ma invita si ma difuzeaza !
Daca as putea sa spun ce ma caracterizeaza pe mine ca om , ar fi profesia si muzica , pe ambele le fac cu pasiune , iar ca interpret ma reprezinta seriozitatea maxima fata de public dar si autenticitatea  !
   Va multumesc pentru vizita pe site si va promit ca nu va voi dezamagi nici de acum inainte !
                  Cu respect , Gigi Iordachescu !

0 comentarii: