POEZII CE IMI SUNT TRIMISE!!!

marți, 10 noiembrie 2009

Pentru ca zambetul tau sa nu fie niciodata umbrit as cauta lumina in intuneric ,pentru ca ochii tai sa nu fie tristi ...as reinvia frunzele care mor toamna, pentru ca pasii tai sa-ti fie calauziti tot timpul ...as lua stelele de pe cer sa-ti luminez calea, pentru toate cuvintele pe care nu stiu sa ti le soptesc la ureche... as face ca timpul sa fie reversibil.

Prin ochii tai...in ochii mei rasare soarele ,in ochii tai se nasc atatea stele desi au un singur cer ..dar ...stralucirea lor o gasesc in ele .Inima noastra tanjeste dupa vraja si mister,dorinta si minunea ce ne-a fost daruita o putem trai doar in suflet....sunt gand ,sunt speranta si sarut petala sufletului tau lacrimand de dor..ascult vocea inimii ce suspina cu speranta de a te face fericita...

Iti voi trimite in cale vantul/Sa spulbere gandurile care te necajesc/Iti voi trimite in cale gandul/Sa-ti sopteasca usor ,,Te iubesc!’’/Iti voi trimite-n cale raze de soare/Sa poti cauta la umbra mea racoare/Iti voi trimite-n cale Luna/Sa-ti lumineze drumul spre mine/Imi voi trimite dorul spre tine /Sa-ti arate drumul spre inima mea/Tu vino doar…/Sunt aici,te voi astepta.


Vantul imi sopteste vorbe de drag si dor./Adierea rece,dulce si zambetul cald al soarelui aroma ta-mi aduce si liniste sufletului./Undeva in departare in amurgul serii vad privind spre zare flori de cires ce cad./Decorul e complet pentru o iubire noua, sa facem un duet sub clar de luna noua.

Mi-ai linistit viata cand mi-ai soptit din stele/Ca imi respecti credinta si patimile mele./Mi-ai dat in ochi speranta si zambetul pe buze, /Mi-ai hranit sufletul asemeni unei muze./Daca in piept iti bate tic-tacul pentru mine/Si poti ierta un suflet pe care-l stii prea bine,/O sa ma-ntorc pe drumul cu macadam mărunt/Sa-ti cer o indurare: „Iubeste-ma cum sunt”.

0 comentarii: