LA MULTI ANI MIE ..LA 24 DE ANI , CU MULTE GRIJI :D SI FARA BANI :) !

joi, 27 septembrie 2012

Cineva ma intreba cum e la 24 de ani ??
Si i-am raspuns ca nu e nicio diferenta , am mai adaugat la buchetul vietii inca un trandafir.
Cum ma simt acum ?
Pot spune ca sunt norocoasa ca am adevarati prieteni langa mine , si chiar prieteni virtuali , ce la 00.00 ...au inceput cu urarile.
CE IMI DORESC ?
Greu de explicat .
Cred ca imi doresc multa sanatate , sa pot sa ma bucur de aer , de flori , de iubirea neconditionata a celor din jur , si de a spune intr-o buna zi ..SUNT FERICITA !
Pe o parte sunt fericita ca am cea mai importanta fiinta in viata mea , si anume mama , ca am prieteni adevarati ce ma ajuta la orice ora din zi si din noapte , ca pot sa ma bucur de tot si de toate ce se afla in jurul meu .
Pe alta parte ....am unele neimpliniri ..pe care doresc sa le duc la indeplinire , ca sa pot sa spun ca sunt pe deplin fericita ...dar.... niciodata nu e prea tarziu pentru nimic .
Cateodata mai spuneam ca totul se face la randul sau si daca nu faci acum un lucru , maine poate fi prea tarziu sa il faci sau sa spui .
Poate ca am dreptate sau poate ca nu .
Dar pana la urma ...Dumnezeu le randuieste asa cum stie , si va face ca fiecare sa aiba un drum al sau de urmat , mai bun sau mai rau , asa cum iti este scris .
Mi-as fi dorit enorm de mult , ca si tatal meu sa fie aici cu mine  :( ..., macar as da timpul inapoi in urma cu 12 ani si  ar fi alaturi de mine :( dar este imposibil . Din toate lucrurile pe care eu din imposibil le-as face posibile  , uite un lucru pe care mi-e imposibil sa il fac posibil , oricat mi-as dorii.
Numai cei care cresc fara tata , stiu cum  e acest sentiment .
In fine , astazi 28 septembrie 2012 ...e ziua mea , si trebuie sa ma bucur de aceasta zi ..., alaturi de prieteni si de mama ..

Cineva ma mai intreba daca am  vreun regret pana la varsta asta ..., si ii raspundeam ca in viata ...ai mai multe regrete decat satisfactii.
De obicei , daca fac ceva ...nu regret ca am facut acel lucru.
Nu regret nici relatiile pe care le-am avut , nu regret nici daca am fost la o intalnire si am sarutat baiatul si apoi am spus clar ca nu o sa fie nimic ptr ca nu simteam nimik, nu regret  nici faptul ca am intalnit multi prieteni prin lumea internetului , nu regret nici ca moderez emisiuni radio la Radio Romania Online.
Regret cateodata ca nu sunt hotarata in ceea ce vreau si in ceea ce spun .
Mi-as dori sa am mai mult tupeu si sa las bunul simt acasa .
Din cauza bunului simt pe care il am fatza de toata lumea, am avut de suferit .
  Bunatatea mea m-a facut sa plang de multe ori , nu pentru ca as fi sensibila , dar nu concep cum unii oameni sunt atat de rai si atat de falsi si parsivi?
Adevarat ca sunt o alintata si o rasfatata , fie si la varsta asta , poate e din cauza faptului ca sunt singura la parinti , si aveam impresia ca toata lumea e buna si te ajuta, dar fiecare e pentru el .
In timp ce maica-mea imi mai explica unele si altele , ii raspundeam cam asa : Atunci cand o sa ma dau cu capul de sus si de jos ..si o sa vad eu pe pielea mea....atunci o sa realizez .
   Pana atunci SHOW MUST GO ON .
Nu am mai scris demult pe blog , dar cu ocazia zilei mele de nastere , uite ca m-am apucat sa scriu .
Ce imi doresc mie?
SANATATE ...ca in rest ...le pot face pe toate , daca am sanatate.
SA IMI TRAIESC =))
P.S. Pentru cei care imi citesc blogul : Va invit la o bere , la un vin si la o felie de tort .
Nu fac petrecere si ...doar cu doua din cele mai bune prietene si mama .
Asa ca ...va astept pe toti.
  ALL THE BEST SI LA MULTI ANI MIE !!!
Cu drag pentru voi ,
ALINA

0 comentarii: