INTERVIU CU FUEGO LA BACAU , REALIZAT DE MINE;))

vineri, 29 martie 2013

                                   Hello dragii mei , dragele mele
                In data de 27 Martie 2013 , am fost la spectacolul " O lacrima de cantec " al interpretului Paul Surugiu - Fuego.
  A fost o seara speciala , cu sute de spectatori ce s-au strans la "Sala Ateneu de la Filarmonica Mihail Jora ", ce il asteptau cu nerabdare pe Fuego .
Minunatele melodii cu care a incantat publicul , dar si vestimentatia , a facut o atmosfera placuta . Dupa vreo 4-5 melodii ,s-au dus cativa fani sa ii dea flori , si eu dupa ei:))) A fost foarte amuzant cand 2 fetite incercau sa interpreteze o melodie de al interpretului , m-am dus si eu cu un buchet frumos de flori pentru indragitul interpret si cand ma vede spune : "Si dumneavoastra faceti parte dintr-un ansamblu ? si eu ii zic foarte frumos ca nu , ca eu fac parte de la Radio Romania Online si i-am oferit florile , ne-am pupat si imediat a inceput sa spuna cateva cuvinte in fatza a catorva sute de spectatori si m-a prezentat ca fiind reprezentanta RRO de la Bacau , si ca RRO este un post de radio pe internet , director fiind Laurentiu Pintoi si l-a recomandat la public ca sa il asculte .
 La finalul celor spuse de el , i-am soptit la ureche , daca dupa spectacol , imi poate acorda un interviu , el aproband ca da . A fost foarte senzational sa fiu pe aceeasi scena cu Paul Surugiu si sa ma prezinte in faza spectatorilor .
Melodii foarte frumoase de pe albumul DUBLU CD- O lacrima de cantec , ca " Povestea acordeonlui " , "Trandafiri in dar " , dar si melodii mai vechi " Clar de luna " , "Sarut femeie mana ta " , au facut o poveste reala si frumoasa , incat publicul aplaudandu-l la scena deschisa .
        In interviul acordat pentru Radio Romania Online ( www.rronline.ro ) Fuego ne spune cateva cuvinte despre noul album si turneul , ce poarta acelasi nume . " Turneul acesta lanseaza cel de-al 26-lea material discografic , de data aceasta avem dea face cu un dublu Cd , 32 de cantece , cantece de dragoste dedicate publicului meu . Publicul deja ma cunoaste , stie ce aduc eu la scena iar cantecele acestea sunt compuse din suflet pentru sufletele voastre "
 La indemnul lui Paul , am inceput cu totii sa visam la Paris , la Turnul Effel si chiar la Sena , si ne-am lasat purtati de visul frumos al Parisului intr-o poveste a acordeonlui .
Mi-a placut si momentul lui Cristi Popa , si a chitaristului , dar si palariile pe care le purtau :)))) Spre sfarsitul spectacolului , au fost artificii pe scena , iar Fuego a multumit Bacaului ca au fost atat de placuti , atat de calzi sufleteste si a promis ca se va mai intoarce .
A facut poze cu toata lumea , a dat autografe , apoi a urmat interviul !
      Un interviu foare relaxant , cu multe rasete si am vazut ca s-a bucurat pentru acest interviu.
Iar apoi vine el cu doua buchete de flori si imi spune" Nu stiu pe care l-ai adus , dar ia-le pe amandoua "
 Eu initial refuzand , dar nu puteam pierde ocazia de a-mi oferi Fuego flori .
Si vazand ca sunt cu florile in brate , da-i si fa poze cu el :))).
Un baiat amabil ne-a facut poze cu telefonul meu si daca tot zicea ca nu s-a salvat , i-am facut si eu o poza lui Fuego , si se pare ca se salvase toate pozele .Mi-a placut foarte mult spectacolul dar si faptul ca stie sa isi aprecieze publicul .
              El este un om simplu , un om cu inima mare , mereu cu zambetul pe buze , un om cu un glas ce te unge la suflet , dar si totodata un artist in adevaratul sens al cuvantului , un artist ce stie sa isi aprecieze publicul , fanii , si care a dat dovada ca prin vocea si cantecele sale , poate ridica o sala intreaga in picioare si poate face ca omul sa planga ...de fericire, acesta este interpretul inegalabil PAUL SURUGIU- FUEGO !       Pentru fani si ascultatori mi-a dat 2 CD-uri si 4 CALENDARE 2013 plus un autograf pe un calendar si am plecat ultimii din Ateneu
         Ii multumesc lui Paul Surugiu pentru interviul acordat , ii urez bafta multa cu albumul "O lacrima de cantec " si ascultati INTERVIUL REALIZAT DE MINE ...ALATURI DE INEGALABILUL PAUL SURUGIU - FUEGO si il mai asteptam la Bacau si la un nou interviu !
 Interviu Cu Fuego realizat de Alina- Bacau-27 03 2013 ( Radio Romania Online www.rronline .ro) )


Cu drag , Borta Ana Maria ( Alina )

0 comentarii: